14:33
עבודה תכונות מודל אינטרנט באמצעות מתווך

אתה יכול לעבוד את מודל Webcam בפורמטים שונים: בעצמך (בעוד הנערה תצטרך לא רק להירשם באתר, אלא גם לטפל בציוד ולמקום לצילומים, כמו גם קידום ופרסום) דרך מתווך. בגירסה הראשונה, כל ההכנסות של מודל האינטרנט משאיר את עצמם, מינוס מתחיל ההוצאות. במקרה השני, הרווח יצטרך לחלוק עם הסוכנות, וזה עשוי להיות 20%, וכל 70%. האם זה שווה את זה כדי לפנות לעזרת ארגונים או שזה לא הגיוני? בואו ננסה להבין את זה.

יתרונות העבודה באמצעות מתווך

היתרון העיקרי של הסוכנויות הוא ייעוץ מלא לילדה בכל הנושאים. המעסיק עצמו מתעניין בעיקר במודלים האינטרנט שלהם להיות פופולרי והרוויח הרבה על האוויר, זה בגלל שזה יעשה הכל אפשרי כך שלבנות אין בעיות עם עבודה. מה דגמי אינטרנט שיתוף פעולה עם מתווך:

  • מאורגנים לחלוטין "ארוז" במקום העבודה. לסטודידה תהיה מצלמה טובה, מחשב נייד או מחשב, מנורות תאורה מיוחדות. בנוסף, הפנים המסוגננות של החדר ופריטים שנבחרו במיומנות של העיצוב תיצור תמונה יפה ו "יקרה" על רקע האחורי, אשר מושך חברים הרבה יותר מאשר ספות מרופדות על רקע של טפטים או שטיחים על הקיר.
  • ייעוץ מומחים לגבי התמונה והסגנון. סגנונות מאומנים במיוחד אמנים איפור יעזור לך לבחור איפור בגדים עבור אתר. המראה הוא נקודה חשובה בעבודה של מודל מצלמת אינטרנט. גברים רוצים להסתכל בנשים יפות וביפות בבגדים מיניים. הכל צריך להיראות הרמוני ומושך ביותר.
  • תמיכה טכנית. לא כל ילדה יכולה מיד להבין את ממשק האתר, במיוחד אם הוא באנגלית. מנהל המערכת תמיד קרוב יעזור להתמודד עם הבעיה. דגמי אינטרנט צריכים ללמוד אפשרויות רבות ופונקציות, אתה צריך ללמוד: למשתמשי רחצה, להזמין חברים כדי privates, לבדוק את החשבון האישי שלך, לשלוח תמונות, בצע את הדירוג ואחרים.
  • חינוך. אפילו הוראה קטנה כניסה עשויה להיות שימושית. עובדי הסוכנות יציגו ילדה עם סוגי המשתמשים, יגידו, איזו גישה צריכה להיות מוחלת על סוג אחד או אחר של חברים. גם מודל Webcam יקבל להכיר את סוגי הרווחים, שירותים נוספים ומערכת תשלום. בנוחות, כאשר כל המידע שימושי יוצגו לך על צלחת. משמעות הדבר היא כי אין צורך להעביר את האינטרנט בחיפוש אחר שימושי, והכי חשוב - מידע אמיתי.
  • הפעלת תמונה מקצועית לשאלון. הנערה לא צריכה להוציא כסף על תמונות סטודיו. זה מאוד חשוב להפליא ולקבל מקום שאלון כדי למשוך תשומת לב ככל האפשר חברים. בנוסף, התמונות יכול להיות רווחי - זהו מקור נוסף של הכנסה עבור מודלים מצלמת אינטרנט.
  • מתן בגדים, אביזרים ואביזרים לאתר. כדי להתחמם ריבית, מודל האינטרנט צריך להפתיע משתמשים עם תלבושות מיניות, והוא מומלץ לשנות אותם לעתים קרובות יותר. אם אתה קונה חליפה חדשה על כל אוויר, אתה יכול פשוט ללכת להישבר. עבודה באולפן טוב כי הבנות מסופקות עם בגדים מן הארון הכולל, אשר הם יכולים להשתמש ולחזור למקום. זה פלוס כבד מאוד.
  • איך למצוא עבודה ... תכונות cons...

    כפי שאתה יכול לראות, עובד דרך מתווך הוא די רווחי, אבל עבור כל אלה "לחמניות" המעסיק ייסוג אחוז. מצד שני, עם תעסוקה עצמית, כל ההוצאות יצטרכו לקחת על עצמם, ואנחנו מדברים על כסף ניכר. כמובן, במקומות מסוימים אתה יכול להציל, אבל, מסכים, הרבה יותר נוח כאשר מישהו כבר לטפל בך על כל השאלות.

    חסרונות עבודה בסטודיו

    אם העבודה עם מתווך יהיה מושלם, אז המאמר יכול להסתיים גם לאחר התיאור של היתרונות. עם זאת, בפועל, הכל לא כל כך פשוט. בפורמט זה יש רווחים וחסרונות:

  • עבודה על לוח הזמנים. מנהל המערכת עוסק בשאלות אלה. זה מי שמחליט אילו שעות תוכלו ללכת על האוויר. יהיה עליך להסתגל ולבחור מדינות שבהן יש לך לילה או ערב בזמן העבודה שלך (שכן הוא השעון הרווחי ביותר כאשר גברים לשבת באינטרנט). אתה גם צריך לעבוד כמה שעות כפי שצוין בחוזה. בבית אתה יכול לעסוק בדוגמת אינטרנט 2-3 שעות ביום, אבל ב Studios יצטרך לעבוד משמרת מלאה - לפחות 6-7 שעות.
  • נצטרך להוציא כסף על הכביש לאולפן ולבית. כאשר עובדים בלילה, נהיגה תהיה רק ​​במונית.
  • קֶצֶב. בכל ארגון דומה כדי לשמור על משמעת, מערכת הקנסות היא. על מעסיק זה עושה הכנסה נוספת. כמה כללים הם פשוט אבסורדי, אבל כמויות של התאוששות הם מרשים למדי.
  • שאלות אנונימיות. החדרים נערכים בדרך כלל וידאו. הממשל מסביר זאת על ידי מה שהם צריכים כדי להבטיח כי הבנות לא לעשות שום דבר אסור על ידי המדיניות של אתרים עבור דוגמנות אינטרנט. עם זאת, טמאים בידי המעסיקים יכולים להשתמש בחומרים אלה למכירה או לסחיטה של ​​הנערה, אם מצב סכסוך כלשהו יתעורר בעבודה.
  • ייתכן שיש בעיות בחוק. אם הסטודיו אינו פועל באופן רשמי, ללא רישום של מסמכים ורלוונטיים, מייסדי שיתוף פעולה וכל העובדים יכולים לעצור במהלך הפשיטה. מודלים אינטרנט משרדים סגור לעתים קרובות למדי. וכל זה מלווה רעש, שערוריות ותאורה בעיתונות. עבור בנות, כל זה יהיה מאוד משפיל, ועם התרחיש הגרוע ביותר יכול למלא מונח אמיתי. אם אתה עובד דרך הסוכנות, אתה צריך לבחור בזהירות את המעסיק ולוודא כי המשרד מוביל את ענייניו בהתאם לחוק. קרא בעיון את החוזה כדי להבחין בין החוזה האמיתי לא נייר כדאי שום דבר.
  • עבודה מודל האינטרנט דרך הסוכנות הוא מאוד רווחי מצד אחד, וקשה למדי על האחר. כי המקצוענים כי minuses הם די משקל, ולכן הילדה צריכה להחליט, זה מתאים כזה פורמט של רווחים או לא. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

    Просмотров: 4420 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar