23:07
איך לעשות מיידן יותר? איך לעזור להשיג אורגזמה?

האיש במיטה רוצה לא רק כדי לקבל גברת, ולהרגיש שהוא הראשי ומספק הנאה. זה לא רחוק מכל אדם מספיק סבלנות וניסיון להביא את הגברת למצב מתאים, ואם המקרה הוא מסוגל לעורר אותו למקסימום, ואז לקבל את האורגזמה היא בקושי.

התוכן של המאמר

1 למה שום דבר לא יוצא? 2 עצות, כיצד לבצע תנאים ללא דופי עבור אורגזמה מהירה 3 עצות שימושיות בחורים 4 שגיאות במהלך יחסי מין העברת אורגזמה 5 כיצד לסייע לנערה הוא מהיר להגיע אורגזמה

הנקודה היא לא תמיד במיומנויות של גבר, כמה בני זוג להולכי רגל נפשית, מצבה ונכונותיה להנאה ממין. כדי להשיג בעיניה את הכותרת של האה הטוב ביותר, תצטרך להבין ולהבין איך לסיים במהירות את הנערה שלך במהלך יחסי מין, כך מאה אחוז מרוצה, ולא להרגיש בשימוש על ידי הבובה.

למה שום דבר לא יוצא?אני

קח כוס אלכוהול בידיים בגלל אי ​​הבנה, איך להביא את הגברת לאורגזמה עדיין מוקדם. תמיד יש הזדמנות לתקן את הכל אם אתה מבין מה גורם הסיבה להתנהגות כזו. אם יש לה לפחות פעם אחת אורגזמה, היא בהחלט בטוח כי התנאים המוקדמים אשר הוא לא מתרחש במהירות, כמה:

דמויות שונות, נקודות שאיןינות לכת חזון פיזיולוגיה של איברי המין; אישה מתאימה לגבר ומרים תענוג משלו; היא מנסה להתחרות בפיתוי משחקי אהבה ולא מוכן להוציא במהירות תוצאה.

זה נוגע לגברות הבטיחות במדויק כי אורגזמה חווה לפחות פעם אחת. ומה לעשות את אלה שלא היו להם? הרפואה המציאה את המונח "אנורגזמיה", כדי לא להתייחס לחוסר אורגזמה תקופתי או מוחלט בגברת. היעדר אורגזמה עשוי להיות בשל העבודה השגויה של הגוף, חוסר הרצון העקרוני, פציעות נפשיות או אי נוחות שנגרמו על ידי התנהגות של שותף.

אם המצב לא ישתנה גם אם השותף עושה כל מאמץ, מומלץ לבקש עזרה לרופאים אנדוקרינולוגים, גינקולוגים או פסיכואנליסטית. פסיכולוגים אומרים כי למעשה כל גברת לפחות פעם מתמודד עם חוסר מוחלט של תשוקה מינית. אם אין מצב רוח על סקס, אורגזמה, לא רוצה לבוא במהירות, אז המצב הוא לא קריטי ויש כמה אפשרויות לעזור כיצד לסיים את הנעורים.

טיפים, כיצד לבצע תנאים ללא דופי עבור אורגזמה מפוחדת 2

אם זה לא על שביעות רצון עצמית, אז רוב עובד צריך לשכב על השותף. באופן ספציפי, הוא קובע את הטון, מרים את מלונים הדרושים ומבקשים לספק גברת במהירות גבוהה מאוד הנאה מיטה. אם אין קנאות להביא שותף לפני שיא של רגשות, אז בהחלט לא מגיע את הכותרת של hahal טוב אפילו nymphomaniac. ריפוי קשה מ anorgazmia, ללא רופאים לא להתמודד, אבל להעיר את התשוקה ואת התשוקה עזרה השיטות הרגילות ביותר, ידועות ופרודיזיות.

שוקולד, קוויאר, פירות ים, פטריות, גבינה, אגוזים, יין אדמדם ופרי הדר לסייע למין למין ולפזר דם על ויים. העיקר הוא לא לסדר מחדש עם אפרודיזיאקים ולחסל מוצרים, וזה אלרגיה למזון. נקודת בסיסית מאוד - תביא את הגוף בהזמנה מלאה. שום דבר לא מסיח את דעתם האחרון מתוך אורגזמה פריסקי, כרעיון על חתיכות שאגי של הגוף או אי הוודאות כי העור שלה לא יפה קטיפה ועדין. תן הכל להיות לגמרי צ'יד, ריח עם שמנת או בושם. טריק מרתק עם שמנים או רוחות חיוניים. הריח האנושי מגיב בהתמיד מריח והוא מסוגל לשנן אותם, ואז להשוות עם זיכרונות כאשר הם התקבלו. רוחות אהובות לפני סקס או בושם שלו, אשר מרגש, יהפוך להפעיל כי יהיה להאיץ סקס. כמה פעמים לפני סקס באמצעות אותם, אתה יכול לנצח להדק את הריח בזיכרון עם סקס וההתרגשות תבוא יותר. למד לאונן. אז הכל פשוט מאוד! כך שהשותף מודע עד כמה מהר Cum Maiden, אתה צריך לדעת ולהיות יכול להבהיר היכן יש נקודות רגישות ועם איזה כוח אתה צריך לעורר אותם, כך עבור כמה דקות לקבל את האורגזמה החזקה ביותר. פנטזיה. זה לא מוסרי בגידה ולא בגידה, אז האם כל מי שיש לו מין כרייה פַּעַם. לא משנה איזה סצינה מתוך סרט ארוטי, היסטוריה, פרטים מיוחדים, אשר מרגש - הכל מצוין בדרך לאורגזמה מהירה. לקחת את היוזמה בגברות. שוכב ופשוט מצפה נס משותף לא שווה. האיש לא מבין לקרוא מחשבות ולעשות הכל בדיוק בגלל שאתה צריך. אפילו קל יותר לבחור תנוחה אהובה, למשל, לא משנה מה מציב מלמעלה במין, שם יהיה לחץ חזק על הדגדגן והאורגזמה תבוא מיד. במהלך הביוץ, לאלץ את הגברת במהירות Cum קל יותר מהרגיל. הגוף עצמו זורק מספר עצום של הורמונים בדם, חלומות להיות כל זאת בכנות, וכל המחשבות מופחתות למין. השתמש במין אלה למין מוטב פשוט לא צריך לשכוח אמצעי מניעה.

עצות שימושיות עבור גברים 3

נשיקות וללטס נלהב מרגשת את כולם. במהלך משחק המקדים, למעשה, כל הבנות מעריינות אם הצעיר מתחיל לנשק בלהט ומנסה ללחוץ על גופו אל הקיר או למיטה. במקביל, יש צורך להפשיט אותו, ללחוש מחמאות ולנסות לחמם את התשוקות של תשוקות עם נשיקות וחיבוקים חזקים, מלטף את הירכיים, החזה.

נסה את התחבושת, bdsm, חדירה כפולה וטכניקות אחרות. למד את הגוף של השותף כדי לסייע לה אורגזמה יותר הגיע. עצה מגניב על מה לקרוא את הנערה במהלך סקס ולהעביר אותו במאמר שלנו לפני.

זה לא שווה ללכת ללכת bdsm האור.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. בחר איסוף, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה נעימה.

לא כל אישה גראזינג, כך שהוא נושך, מקושט, מחא כפיים על החבורות. זֶה שמחה על חובב, ועד ההתרגשות לא השיגה נקודת שיא, אתה לא צריך להשתמש באסטרטגיה דומה.

תשומת לב די לקלייט ופטמות. כיצד במהירות Cum Maiden? התשובה היא פשוטה - לשים לב לליטוף אזורי ארוגני. הדגדגן לגברת הוא רגיש פי שניים מבעיו של החבר אפילו הגברת הכי מגניבה תינתן מגע אור. פטמות יותר רגיש ללטף שפות וספוגים.

גְבֶרֶת ביסודו מבחינה פסיכולוגית חושית נוחות וליהנות מהמצב, סקס, בטיחות ונעים לליטס. אם יש משאלות מיוחדות במוסיקה או אור - תן הכל להיות כך. מחמאות קטנות מרגש ביטויים ואישה יהיה מוכן עבור מעשים מיניים.

אבנים מניחות לנווט כי כרגע היא אהבה יותר. זה מיד "המשך" אות וסמל של אורגזמה מתקרבת. אם הנאן פועל לתוך בוכה, פירושו לא הכל מעולה כל כך. במקביל צריך להיות כל הסימנים של אורגזמה מתקרבת: אדמומיות של העור, נשימה תכופה יותר, תלמידים מורחבים וקצב לב מוסח.

שגיאות במהלך יחסי מין שהעברו אורגזזמה 4

צפיות פורנו לא תמיד ללמד נהדר, כמו מספר עצום של ספרות קריאה ובסיס תיאורטי רב עוצמה. לָדַעַת תיאוריות שצריך לעשות עם הגברת ולהיות מסוגלים להשתמש - אלה שתי הבדלים עצומים. גברים ברוב המקרים עצמם לעשות כך שהגברת טמונה ומאבקת באורגזמה, כך שכולם הסתיים במהירות. כדי לסיים במהירות שותף, לא לעשות הבא של דברים:

שואפים איך עמוק יותר יכול להיות seeded לתוך זה. טעות טרגית שרוב החבר'ה לא יודע כי במעמקי הנרתיק אין קצות עצבים. בכניסה עצמה 3-5 ס"מ גדול ריכוז עצבים, אז פשוט לא. רק כאב מהעובדה שהראש חבר בשמחה על צוואר הרחם. סובב את הגברת כמו צעצוע מין, הנחת אותו את התנוחות הקשות ביותר מנסה להראות את הפיתוי במין. אני אתן את זה מרגיז. המיטה אינה מתאימה להתגלמות של קומפוזיציות מורכבות. לא רחוק כל אישה אוהבת להיות ארוכה בעמדת השעון ועם כל זה להירגע ולקבל נהנו. השתמש בדפוסים משותפים. אני אוהב את זה מתי שלה קצת להמציא ומאורגזמה מהירה זו, 2 ללא סיבה טען מילים, ו -3 מעדיף תנוחה מיסיונרית ונשיקות ארוכות. ערכת אוניברסלית במהירות מיידן בהצטיינות לא קיים. הגדר שאלות מטופשות. זה הרבה לא מנוסים צעירים שעדיין אינם מבחינים באורגזמה אמיתית מאת גניחות רגילות תַעֲנוּג.

איך לסייע לנערה במהירות להגיע אורגזז 5

לא מסתורין כי עבור אורגזמה יש צורך לנסות שניים וזה לא יכול להיות כי אישה רק שוכבת ביומן. טיפים לנשים ולצעירים חשובים ואיכות המין תלויה בדייקנותם של יישומה. נערות ליווי בתל אביב

ראשית אתה צריך ליזום שותף. אם זה לא מין 1, הטכניקות העיקריות והרצונות שלה מוכרים, אבל זה אומר שזה יהיה קל יותר להבין אם היא אוהבת את הגסות או את השימוש בכוח.עבודה גדולה נופלת על גבר במהלך יחסי מין, שלו הרצון תלוי FourRore כל האירועים. בחור חסר ניסיון קשה תמשיך בשליטה על מהלך המשחק ולהיות הראשי, ואפילו יותר מאשר להביא את הגברת לאורגזמה, ואת המנוסה ביותר wienik יודע בדיוק מה הגברת צריכה לקבל תענוג הראשון. תהליך זה מבקש עמידה בכל Polectacies והכשרה מיוחדת. זָכָר תענוג מקבל קל יותר.

עכשיו אפשרויות עבור פעולות שני: להביא אותו אורגזמה נרתיקית או קלטואנטית. אפשרות 2 לביצוע קל יותר. אם אין יכולות מיוחדות ב Cunnilingus, או לא לצוד להתנתק מנשק נשיקות נעים, אז יד אחת יש ללחוץ על הגברת לעצמי, ואת המצמד הדגדגן 2. נרגש מנשק אישה בתוך דקות יהיה מוכן לסיים את הראשון.

תנועות לא צריך להיות מחוספס, אצבעות צריך רק להחליק על שחפת ולהגיב לתנועה הקטנה ביותר. לעתים קרובות יותר, להביא את הסוף לסוף אישה עצמה תעזור לירכיים ולשלוח שותף ללא מילים מיותרות לאותם אזורים שבהם נוגעים נעים יותר. תנועות צריך מעת לעת כדי לשנות. לדוגמה, מעיגולים בשמונה, עם נוגע אור על רווי וחמור יותר. בשלב זה, אתה לא צריך להיות מוסחת ולנסות להסיר שרידי בגדים עם עצמך. אישה יכולה להתחיל לאבד את מצב הרוח ולהביא אותה שוב לשיא לא יכול לעבוד. חתיכות קל, נשיקות, גוף קבוע היטב להניח מיידן כדי לקבל אורגזמה חזקה.

אם אין זמן לצפות ואת האישה עצמה רומזת שרוצה להתחיל עם סקס מסורתי, אז הקדמה נוספת להיפך יכול לכבות את התשוקה החיה. אין דבר משעמם יותר מאשר הנשיקה המתמשכת ורכות חמור, במיוחד אם הציד של סקס מחוספס.

אתה צריך להתחיל עם פרלודים ולהגדיל באופן שווה את מידת העירור. חיבה נמדדת ושקטה תינתן פחות ממחצית השותף, אך מתוך רמז אור של גסות לא רבים אשר יסרבו.

אדם שמתנהג בביטחון יודע מה לעשות במיטה, ואינו שואל איזה בן זוג מרגיש - הגרסה החמה ביותר של האה. קליטוריס קל ללטף או כמה דקות של cunnilingus סייעו הנערה להירגע לחלוטין מנותקים מכל הבעיות. כאשר השותף עצמו מתבטא את היוזמה ומורכב, אין צורך להמשיך, אז היא רק זקוקה למין. זה לא שווה להתחיל עם jolts קשה, זה יכול לגרום כאב ואי נוחות. חלקה, אבל קצבי סחיטה, רכות או מילים גסות, מחמאות וכמה של תנוחות אהובות שלה, לעזור להשיג כי היא זכתה פריקה 1 עלא.

טבילה מלאה בתהליך, תשוקה כנה לספק את הגברת ואת הביטחון בכוח שלהם לסייע אפילו הבחור המתון והמורכב ביותר לחשוף בתוך עצמו את הפוטנציאל של הזכר האמיתי. מאדלי יין או שמפניה, מקלחת שיתופית או אמבטיה, מוסיקה נעימה או להיפך, מצב פתאומי וגסות קלות לסייע לנערה להסיח את דעתם של סקס חם. אין תיאוריה מיוחדת. מראש, יש צורך להבין את הילדה שהיא אוהבת שזה מיוחד מרגש ולהשתמש בו טוב.

זה לא משנה איזו יוזמה, אפילו קצת בלתי מבוקרת ולא נוחה, תמיד טובה יותר מאשר אדישות מלאה לרצונותיה ולהרגשה שהגברת מבצעת את תפקידו של בובה חיה למין. צעיר אמיץ ופעיל ייראה לפחות בחורה, והוא יוכל להיות כחלוח מיוחד בחייה!

קרא עוד על איך להבין כי האישה סיימה לקרוא במאמר על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

על פי הסטטיסטיקה, רק 20% מהגברות עשויות לחוות אורגזמה נרתיקית. נשים שיכולות לקבל פריקה גירוי תמריץ אחד, אפילו פחות. לכן, לא חוששים לעשות שפע של מין. המלצה האישית שלי - השתמש צעצועי מין. כדי לסייע לנערה כדי לסיים את מפנה, זה די רגיל ויברטור. אבל השפע יכול להיעשות כאן - עכשיו יש מסה של צעצועים אינטימיים למבוגרים שמטרתם לגייס אזורים ארוגניים שונים.ראשית אתה צריך לבחור תנוחה באיזו נעורים יהיה נוח.

התקשות רוסית ומידע פגום זרעה מסקנה כוזבת כי ליווי הוא בהכרח משהו, הוא עצמה, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. עכשיו היחידות המעטות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר עם זנות.

זה לא סגנון כלבלב, לא תנוחות קיצוניות, שם הגברת תלויה במצב בלתי נתפס ומתן מעט. התחל טוב יותר עם ליטוף חיבה, כאשר אישה יהיה מעדיף להירגע, האוטומטי ייקח תנוחה שהיא אוהבת יותר.

Просмотров: 4775 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar