14:34
איך לשבח אדם לא סקס רע

לכל הנשים בעולם ביסודו של דבר, ככלל, להבין כי על גברים, באופן כללי, טמון אחריות רבה. נראה כי הבנות לא שואפות לעצמאות, גברים עדיין בדרך כלל תופסים את הגבוה ביותר, כמו רבים מתבטאים, עמדות יסוד, והותירו את החוקים עבור הגברות, החלו להיות מיושם באופן יצירתי, כמו רבים באה לידי ביטוי, חופשי מקצועות. ולהבין כי גברים הם מאוד שמעו מדי פעם על חייהם? מילים של הכרת תודה. מזיק, זה הפך, בן הזוג אומר מדי, כפי שכולם יודעים, מילים נחמדות על מה שהוא עובד הרבה, וכשהו, מזין את המשפחה. עמיתים ופקדים לפעמים לחגוג את מעשי הגברים כפי שהיינו מדברים כראוי וכמה מאיתנו כל הזמן אומר, פרופסורים, ולקוחות רק לשלם כספים, כפי שכולם אומרים, השירות בתנאי, גם מבלי להיות אי פעם אפילו יבש " תודה".

כי, אם אתה רוצה לעשות גבר נעים לתרום, כפי שכולם יודעים, כך שהוא מעריך את הזמן בילה איתך וביקש לבלות יחד שעות מאושרות יותר ונעימות - ללמוד איך לומר את דברי הכרת תודה. איך זה לא יהיה מוזר, אבל במיוחד את דברי הכרת תודה במשך הלילה. לוקח בחשבון כי הקסם "תודה" האיש סוף סוף שומע בחייו שלו באופן עקרוני, לא כל כך הרבה פעמים, תודה על סקס כל כך הרבה דחוס בזיכרונו, שהוא יזכור את כל החיים שאמרו את הקסם הזה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עכשיו נלמד כיצד לבצע את המילים הנכונות של הכרת תודה עבור קרבה אינטימית, גם ללמוד את הרגעים, אשר, לשים את זה בעדינות, יש להימנע.

ניצחון ביטויים

גברים, כמו נשים, יכול להיות מושלם למדי, באופן כללי, להבחין בין חנופה ממילים כנות. כי לפיכך, החריפה בת שלוש הקומות בחלקו יחמיצו במהירות דרך מסנן ספק וזוהר כמה חלק מההופעות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי יותר מתמשך תוכלו להביע, יותר הזדמנות כי אדם יבין את המילים שלך עם דיוק ההפך ולהחליט כי הוא עשה משהו לא בסדר, ועם מחמאות מסיבית שלו אתה מנסה להחליק החוצה סִרבּוּל.

לכן, תן את המילים של הכרת תודה על סקס סוף סוף יהיה מאוד, כמו אנשים רבים חושבים פשוט ואפילו, כפי שכולם יודעים, ברור, סינמטית:

  • "מעולם לא הייתי כל כך טוב בשבילי" - האפשרות הטובה ביותר. אין התייחסות מפורשת לגברים אחרים, העיצוב הרגיל והבלתי של ההצעה, מינימום של פרטים.
  • "אתה יודע מתי עשית משהו ממה שהוא עשה במיטה *, יש לי כל כך מגניב!- - אחד יותר טוב voriant. יש לציין כי שבחים של אדם לפעולה ספציפית - זה יהיה סוף סוף להתרגל להיפגש ולהבין. לכל הפחות, תמשיך להקל על כך פעולה זו ועוד, ואולי, בתוכה, סוף סוף, Azart ישחק, והוא פשוט יהיה הכי הרבה כפי שאנו מדברים כל הזמן, תושייה במיטה.
  • ואת האפשרות התמציתית ביותר, זה רק כדי להכריז אחד או שתי מילים. לדוגמה, "מגניב", "גם", "אלוהים, איזה באז" והשאר, כמו רבים באים לידי ביטוי, כל יום וביטויים יומיומיים, אשר אנו יכולים לבטא במהלך הקשבה, כמו אנשים רגילים להביע, מוסיקה אהובה, לאכילה פיצה או להופיע כפי שכולם יודעים ביקור המיוחל למקלחת הערב חם.
  • מה לא, באופן כללי, שווה לדבר

    בניגוד לאשליה משותפת, בעיצומו של החבר'ה, רגיש מאוד מאוד לא במתינות, כמו אנשים מחוממים, נוגעים, נוטים למצוא מחדש, לשים את זה בעדינות, כדי לדבר בעצמם את מצב הרוח על מקום משוטט. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה יכול להיות מוצדק על ידי קומפלקסים, חינוכית פשוט כללי עייפות, מתח ללא שינוי פעילות מועילה של המוח, כאשר הוא בעבודה הוא זמן ייעוץ לחשוב, לחשב את האפשרויות ואת ההשלכות, כפי שכולם אומרים החלטות.

    לכן, נסו להימנע נושאים פוטנציאליים לא בטוחים שיכולים להביא בחורים למחשבות מיותרות. אל תדבר על גודל איברי המין, מספר הנשים שלו קודם לכן, מספר השותפים שלך ("מ 15 החבר 'ה שלי, אתה די טוב!"), מעמד היחסים שלך וכל דבר אחר, זה הפך להיות מתפרש לא כפי שאתה רוצה. https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

    Просмотров: 75 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar