10:28
אילו בנות למשוך אנשי עסקים?

איש עסקים - איש של דרגה מיוחדת. כמה כבר ידועים, כל מה שיש 4 סוגים עיקריים של גברים. רביעית, הרמה הנמוכה ביותר - אלכוהוליסטים, מכורים לסמים. והם, בנות יפות וחכמות, לא צריך. ברמה השלישית (הנפוצים ביותר) גברים קונבנציונליים חיים, עם פיזור גדול של תכונות אישיות, אבל הכל כמו עובד על הדוד. אף אחד לא יתקשר אנשי עסקים כאלה, הם מבקשים לרווחים יציבים יותר. אתה יכול לבנות חיים עם כזה.

אבל אנחנו מעוניינים בשני רמות גבוהות יותר של גברים. ברמה השנייה, אנשי עסקים המעוניינים בארה"ב, יזמים. הם בדרך כלל יש מטרות בחיים, העסק שלך. ברמה הראשונה, זכר האלפא האמיתי של האדם, שהצליח בחיים, וצדקה עוסקת, ורמת ההכנסה שלה עשויה לחרוג מהתמ"ג של כמה מדינות.

איך לאהוב איש עסקים?

כמובן, כולנו רוצים להיות במעריצים ובעלי גברים-יזמים, עם העסק שלהם, רווחים גבוהים. אבל אנחנו מתאימים להם?

כולנו יודעים את האמת העריקה: "כדי למשוך את הנסיך, אתה צריך להיות נסיכה". במקרה שלנו, אנו מתווכחים. כמובן, אף אחד לא מתעקש שאתה מיד הלך מהעבודה, גילה את עבודתנו ואת השתלטות על הדקויות של עושה עסקים. בכלל לא. עם זאת, זה יהיה נפלא אם אתה יודע איך להתמודד עם מגמות מודרניות בעסקים, ניהול דברים אחרים. כרגע, אימון עסקי שונים, סמינרים, שעליו אתה יכול לקבל ידע, וראוי גברים כדי לטפל.

תכונה נוספת של אנשי עסקים - הרצון להתפתח בכל התחומים, כולל בריאות. ולא פלא, כי רבים מהם נמצאים, לעשות משא ומתן עסקי על כל תחרויות ספורט. וכמובן, אשתו העתיד של איש העסקים צריך לפחות בריאות טובה אימון פיזי מספיק. בנוסף, איזו אהבה להוריד את הלחץ המצטבר על ידי תחביבים קיצוניים. ואת devotee צריך בהכרח ללמוד לאהוב את הריגוש. אבל גם אם אתה לא CCM בספורט, ייאוש מוקדם. רק מספיק כדי להיות קל על העלייה ואת הלמידה אהבה. גברים רבים נותנים הנאה להיות מאמן ילדה יפה. אבל במרדף אחר תוצאות ספורטיבי לא לשכוח: המנצח הוא תמיד גבר. לא רוצה לשאוף לניצחון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

נקודת חשובה: המראה. כל אדם היה מעדיף ילדה מטופחת, רזה, אבל יזמים לבחור יותר ויותר טוב. לא בהכרח כמו כולם, זה בלתי אפשרי. העיקר הוא למצוא את הסגנון שלך בבגדים, איפור, התנהגות. אין צורך לשבור את עצמנו, לחפש כוח טבעי בעצמך. מישהו אוהב ילדה קילון, עליז, מישהו קפדני, גברת רצינית, ומישהו לא מתנפץ לסובב את הרומן עם פלפל ילדה.

קח הרבה זמן כדי לערער. שיער, מסמרים, העור צריך תמיד להיות במצב מושלם. גם אם אין זמן לכסות לק ציפורן, כל אותו צורה שלהם צריך להיות יפה. שיער נקי, בגדים מסודרים. לגעת במיומנויות האיפור, הן ביום והן בערב. להיות וולטר להיראות וולגרי, רעננות ונוער במגמה.

אלכוהול ונשים... אנשי עסקים ומולו...

לעשות מאמצים בבקשה קודם כל. גברים כמו:

  • אישים מעניינים.
  • בָּרִיא.
  • פָּעִיל.
  • עם תוכניות מרחיקות לכת בחיים.
  • להיות זה ואתה תהיה מעוניין אדם ראוי ומאובטחת!

    Просмотров: 296 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar