01:05
מי יותר טוב ? צעיר או מבוגר hahal?

בשלב מסוים של החיים שלך אתה מקבל את השלב כאשר אתה יכול לבחור. הורמונים ונוער רומנטיקה הם כבר לא כל כך מאוד פופולרי על המוח, ועכשיו אתה יכול להירגע ווייגלי, זה הפך, לבחור איזה אדם אתה רוצה לבלות זמן להצטרף לעניינים רומנטיים.

התוכן של המאמר

1 Disclamemer 2 מבוגר hahal: Pros 3 מבוגר Khahal: חסרונות 4 צעיר האה: פלוס 5 צעירים ח'הל: חסרונות

וכאן נראה השאלה: באיזה גיל מתמקד תשומת לב? אתה די נוח על הרגליים נפלו כמו גברים מבוגרים וגברים ? הבחירה בידיים שלך! וכאן יש לך כמה pt, שעליו אתה יכול לשקף.

מגלות

כמובן, כל מה שאתה קורא להלן הוא המצב "בממוצע על ידי המחלקה". כמובן, אתה בטח תמצא אף אחד, כמו רבים באים לידי ביטוי, אנשים 1 אשר הורס סטטיסטיקה: חבר 'ה הצעירים אשר, כמו הרבה מאיתנו ייעוץ, אחראי וקשוב, כמו גברים מבוגרים, או מבוגרים שהם רודפים ורומנטיים, כמו איך כולם אומללים, נערים צעירים.

זה ברור נכון כי אנשים ? שונה. בכל גיל, אתה יכול להיתקל אנשים מדהימים, מדהימים שאינם מתאימים לסטריאוטיפים על גיל זה. נראה שזה לא היה מפתיע, ובכל גיל אתה יכול להיתקל על הנבל המוחלט, כי הגיל כאן הוא דבר במה, מאוד אישיותו של אדם מסוים זה.

נקודות למטה ? זה רק סטטיסטיקה, איך הדברים נמצאים בממוצע במחלקה, על סמך ניסיון של גבירות אחרות. אתה מחליט אם לקחת את החוויה הזאת רק חישוב או לא.

Khahal מבוגר: Pluses2

גברים מבוגרים מתאימים יותר עבור מערכת יחסים מבלי, כפי שכולם יודעים, חובות מיוחדות.

במקום זאת, באופן כללי, אני רוצה להיות hahal "לבריאות" להיפגש איתו, זה נחמד לבלות זמן, לעשות אהבה, אבל לא רק תן את החיים שלך, כי אתה בעצם קריירה, תחביבים, חברה ו כמה מאיתנו משמש לקריאה, כלב אהבה ? גברים מבוגרים הם לעתים קרובות מחפשים אותו (יש להם גם קריירה ותחביב), אז אתה לא לטפס לתוך החיים שלך.

במבוגרים נוער לעתים קרובות יותר, באופן כללי, יש קרנות.

אולי העובדה שהוא לא מטפס בחיים שלך מסכים כמה פגישות בשבוע ? יש סיכון שזה לא מודע, הוא החליט להתחיל את המאהבת בצד, והגבעה עצמה לא ידעה על כך.ולא גבר מבוגר מ -30-40, לא נשוי ? זה חשוד אולי משהו לא בסדר איתו. במקרה הטוב הוא גרוש.

גברים מבוגרים בדרך כלל עצמאית יותר בחיי היומיום.

נערות ליווי בחיפה

גברים מבוגרים מנוסים יותר במין.

גברים מבוגרים עצמם יודעים מה הם רוצים, ולעתים קרובות אפילו אפילו יכול לקרוא על המילה הזאת דרך הפה. הם אפילו קל יותר לבנות דיאלוג יציב ומוצלח 2-מבוגר. אדם מבוגר נראה לעתים קרובות להיות בן שיח מעניין יותר בשל ניסיון בפועל מאובטח.

מבוגר Hahal: Cons3

בריאות כבר לא.

אפילו אנשים מסתכלים ביסודיות על מצב הבריאות, לאחר איך אנשים משמשים להביע, זה מתחיל לאט להיות לאט, זה התחיל להיות. וכולל את זה, לשים את זה בעדינות, נוגע לתחום המיני: תשוקה צעירה ונכונות למין כמה פעמים ביום של אדם מבוגר לחכות בקושי.

מראה חיצוני.

עם הגיל להיראות נהדר, אתה צריך לטפל בעצמנו. מיומנות כזו רחוקה מכל הצעירים. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא את זה ואפילו במקום בחליפתו של גבר נראית מפוארת ? לא העובדה כי תחת החליפה הוא גם מרשים.

נישואים.

כרגיל, גברים מתאימים לפרק עם גורים.

ולא אדם מבוגר מ 30-40, והוא הולם ? סביר להניח שהוא נשוי.במקום זאת אתה נעים יותר לבלות תאריך במסעדה על ספה נוחה, סופג ארוחת ערב מאובלת, אז אדם מבוגר יספק לך הסתברות גדולה יותר מאשר תלמיד של אתמול.במקום לאדם שרד כמה קסם עד לרגע שבו חשב עליו על "מאהב מבוגר", אולי אולי הוא לא יכול, באופן כללי, למות מרעב לפני מקרר מלא ובקושי לוקח להיות כמו אמא בסינר.בתוספת גברים מבוגרים הם לעתים קרובות פחות דחוס, כי כמעט לכל אחד יש זמן לחוות ולפתוח את הבדיקות האחרונות.

אולי אפילו יש לו ילדים. זה מאוד הכרחי בשבילך ? עם ילדים ואנשים אחרים?

בין הזכר של הדור המבוגר, נראה כי הוא גדל בסיכון כדי לענות על חובב של ערכים רגילים, אשר נראה כי מקום של נשים במטבח, וכל חובות הבית על זה על זה על זה. אדם מבוגר ממה שאתה צעיר מאוד ממנו, סביר להניח, כבר עבר את השלבים בפועל ואת הקשיים כי עכשיו בוער בשבילך עכשיו. T.-., האם אתה רוצה ליהנות במועדון, והוא כבר יש בכושר טוב. כולם ברורים כי אתה מודאג לגבי יחסים עם ההורים, וכולם עבר זמן רב. יש לציין כי הוא לא יכול להיות מעוניין להקשיב לקשיים שלך, ואתה בגלל זה ? שלום. עתיד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה בן 25, והוא בן 40 ? זה כלום: הוא עדיין לא ישן ודומה אבא סוכר. אבל ולא לך, כמו רבים באים לידי ביטוי, נורא? ובשלב מסוים אתה בן 35, והוא בן 60? אתה בן 40, והוא בן 65? לא עוד כל כך מעורר השראה כן?

צעיר Khahal: Pluses4

הרבה זמן בחינם.

בישראל, אין בהחלט מקום חופשי לדעות קדומות אם ההצעה תבוא לעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי Esquiten לא היה מלווה הלקוח באירוע, תומך ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד.

ואכן, התלמיד הוא לעתים קרובות יותר מזה של אדם עובד (לא בכל עת), אז הוא יהיה מוכן לתת לך עוד יותר זמן, לפגוש כל יום, ללכת לתאריכים תכופים. קל לעלות. זה יכול להיות גם כי בצעירותו עדיין אין התחייבויות מיוחדות, בריאות מאפשרת לך לשתף פעולה הרפתקאות, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, חיי היומיום, כך עם בחור צעיר זה אפילו יותר קל לשבור לקראת הרפתקה ללא הכשרה מיוחדת ודרישות לנוחות. מוסרי סקסי גבוה. כולם ברורים לכולם שהורמונים הם שאורשון עם יכול, הגוף מלא כוח ואנרגיה, לכן, כפי שאנשים רבים מתבטאים, בחור צעיר, במיוחד במקום שהוא מאוהב, יכול לספק אפילו את הליבידו הגבוה ביותר. היכולת לגייס. הניסיון של הצעירים, כמובן, לא מספיק, אולי הוא בדרך כלל בתולה, זה יהיה, זה יקבל, אבל הבחור הוא nelluey ומוכן לדיאלוג ? זה יכול להיות חונך לעצמו, להראות עד כמה אתה אוהב, ואת, בסופו של דבר, לקבל ביציאה של hahal מגניב, שיודע לתת לך הנאה. במקום שאתה מסכים לבלות זמן על זה באופן טבעי. קלפת רגשות. זה ברור מאוד, עבור הצעיר הכל ? ראשית, כך ומרגיש לגבי NVSA בהיר. מקנא, מודאג, זה יאהב, באופן כללי, את mil לעזאזל נוגע ללב. היופי. ב בני נוער וגברים, והגברות רק איך אנחנו הולכים לדבר בזמן, יפה, ולא הבחור זהיר על כמה חושבים על ? כך יותר כך. היכולת לפגוש בחור עם תצוגות מתקדמות על העסק, אשר לא יחפש שירות מקומי ממך, אבל פשוט להציע אז לדבר כדי להזמין פיצה או לחלוק חובות ביתי.

Hahal צעיר: Cons5

הכספים שלו הם כנראה לא. ושוב זה לא על מרכנטות, רק אתה יכול לקבל בקשות אחרות, במיוחד ממה שאתה מבוגר ממך. בתשואות, אתה רוצה ללכת לפוסט באיטליה, ואת האנטמה שלו ? ברפובליקה השכנה על האגמים. וכדי לשים את זה בעדינות, אתה לא תשלם על עצמך, הוא אדם! הכפתור הגבוה נראה מינוס: זה יהיה עייף הדרישות של מין שלוש פעמים ביום, כאשר אתה כבר נהנה ואתה כבר לא רוצה. ראוי לציין כי בפרט זה נוגע לתקופה שבה, כפי שאותם באה לידי ביטוי, האהבה הראשונה עבר, ואת ליבידו הצעיר שלו נשאר. חוסר ניסיון נוער בשיתוף עם חוסר היכולת להקשיב, אי-רצון ללמוד ולדקות ? זה רע מאוד, כדי chagrin, מוקצה קוקטייל. אגרוף.

בלידה מוסמכים לחלום לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם בהחלט נדיבים ומנומסים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים מוצקים בעבודה.

הבחור הצעיר, כמובן, הוא בקושי לשעבר וילדים, אבל יכול להיות שאתה צריך להתמודד עם הוריו, במיוחד אמא, אשר מזועזע על ידי זה שגרר את סל הבן שלה בבית. תינוקות. צעירים לעתים קרובות עדיין באמת "לחיות snaps", עם unbominations המקומי, זה לא הפך, מתמודד, ולכן לעזור לזה לא יכול. אולי הוא בכלל על דעתך במשחק ומסיבות באינטרנט העיקרית עם חברים. ודרך אגב, אולי תצטרך לשים עם חברים שלו חברים, אשר הוא מזמין אותך אליך ברגע שאין לו ביותר כאשר אתה מחר לעבוד מחר. אולי יש אפילו נערות, ואתה אפילו לא מקנא, אבל לראות איך הם תלויים על הבחור שלך, זה לא לא נעים. רגשות לא מספקים, טינה, הפרת מיקום אישי, קנאה, דוגמאות, החלו לשמור תחת שליטה. רגשות צעירים ? calorite, אבל זה נראה כי הגילויים הרעים, גם calorite. חלק עם איש צעיר לא מקבל שקית של איזון על הראש בתהליך ? זה דבר שלם.

ובכן, בסופו של דבר להחליט לך. וזכור כי טוב לא טוב מאוד שותפים עשויים להיות נפגשו לפחות קבוצה גיל, ולכן עדיף להיפגש עם אדם, ולא עם גילו.

Просмотров: 87 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar