23:07
תנאים מוקדמים, איך להתבטא, ריח לא נעים מן הנרתיק וכיצד להיפטר ממנו

רוב הגברות רוצה את בן הזוג שלהם לעשות את זה. האם זה ללטף בעדינות. עשה את זה מכל הלב שלי. זה תרגול מינית דלקת מרתק. ובכל זאת, כי זה לא סוד כי נציגים נראה סקס יפה לחוות תחושה מתוקה ומזיקים של אורגזמה הוא אפילו יותר קשה מאשר לפחות כמה מן הצעירים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה ישירות מה הוא מסוגל בעיקר להתקרב כל אחד נשים לשיא של הנאה המינית שלה. במקום זאת לא חשבת כך לדבר, אז אנחנו מדברים על cunnilingus.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים ריח נעים ממקום אינטימי 2 כדי להאשים עבור ... גברים? 3 איך להילחם בזה

למרות המאמר שלנו, בסופו של דבר, יהיה בהחלט לא על אמנות של "נשיקות התחתונה", אבל אה, כפי שאנו מבטאים, בעיה מיוחדת אחת מאוד. אולי העובדה שהבעיה קשורה קשר הדוק. אז למה כמעט כל הבנות מבולבלות לכאורה לשאול את המאהב שלהם על זה, ונציגי המינים הענקיים הם רק סירבו "KUNI", או לעשות את זה עם אי רצון? ולתת, לא כל אדם יכול להגיד את האמת שלו, כמו רבים חושבים, אהוב, לא, כמו רבים באים לידי ביטוי, לא משנה מה של נשים הוא מסוגל באמת להודות בבעיה מסוימת זו, אבל לעתים קרובות מאוד תנאי מוקדם עבור הנטישה מחד גיסא, ומורכב חוסר שלמות עמיד עם האחר הוא ריח הנרתיק.

והאם יש כל דרך שכולם יודעים בעיה דומה, ממהרים גבירותי ורבותי? או שנפך שוב לקורבנות של סטריאוטיפים, מתחמי פסיכולוגיים וקוואסטניות פתולוגית? כפי שהוא צריך להריח את הגברת האמיתית בין הרגליים? חינניות, שוכחים אותי - הערות? ולבסוף יכול להיות ורדים? או הריח האמיתי באזור האינטימי של הגברת צריך להיות קשור עם יותר לא ורדים, אבל עם קוצים? בואו נסתכל על השורש של הקושי ותפתור אותו בצורה מושלמת, עובר את האגדות, להיפטר איך אנחנו רגילים לקריאה, קומפלקסים מין, וכמי, ממה שאנחנו ייעוץ, ריח לא נעים של הנרתיק ממה שהוא באופן טבעי מקום להיות בו.

תנאים מוקדמים ריח בלתי נעים ממיקום אינטימי אני

מוקדם יותר מאשר לעבור לתוצאות, יש צורך בזהירות חקור את התנאים המוקדמים. כולם מבינים שההודעה הזאת, לא הגענו לזה. לא הרבה מי יודע את זה אבל ההיגיון הזה עבודות ברזל - נלך בעקבותיו. וכאן יש לך רשימה, כפי שאנשים נהגו להביע, שנמצאו לעתים קרובות אירועי הופעתו של ריח לא נעים נַרְתִיק:

רע, בסופו של דבר הנרתיק היגיינה, הנשק הנדיר ביותר; גייגיינה מופרזת של הנרתיק, בידוד תכופים מאוד של תערובות חיידקים; Dysbacteriosis הנרתיק; שימוש בשמיכות אנטיבקטריאליות באנשי קשר מיניים; תגובה להקצאת פרטנר; פתולוגיה גינקולוגית; טיפול רפואי; תצורות הורמונליות; ההקדמה של איך אנחנו מביעים, כמה מיכלים כימיים; רגוע, לשים את זה בעדינות, את הפליטה; מאוד, כפי שכולם ברורים, שינוי תכוף של שותפים מיניים; הֵרָיוֹן; מתח, יתר על המידה; קבלת פנים של כמה מזונות (בצל, שום ו t. ד '.); שתיקה בקפלי הנרתיק; מבחר overestimated של סיכה נרתיק במהלך התרגשות מינית.

כפי שאתה יכול לראות אירועים המובילים אל המראה, כמו רובנו רגילים לקרוא, ריח לא נעים של הנרתיק, בשפע. על ה למעשה, הם אפילו יותר. הנה רק עיקרי מהם. אבל אנו גם נניח כי הקטגוריה "מה לא בר מזל" למדנו. כולם יודעים מה כרגע זז לקטגוריה "איך להתמודד עם זה". באמת, תודה על קריאת מאמר עד הסוף. אולי את העובדה שאתה טוב לך, את העולם, האושר ו סקס טוב. ויקטוריה Fomanaexpert

הם מאשימים ... גברים?2

למה זה קורה? שאלה נאיבית. זה יכול להיראות כי אתה לא מודע לכל הביוכימיה של הגוף שלך כמו שותף מקסים, כמו גם ביוכימיה שלך מדי. בואו נבהיר את השאלה הזאת יחד.

כל העניין הוא ברמת ה- pH. ואפילו לא צריך ברזל שהוא בקלוג הנשים כ -4 יחידות. יש לציין כי זרע של גברים, בעזיבה כמה לחשוב על סביבה נועזת היא חומר אלקליין. ואת המסע של pH שלה כבר על 7-8 יחידות. בהחלט, ראוי להזכיר כי כגון הדרך, להיכנס לאורגניזם של הנשים עם מגע מיני מסורתי, זכר Ejuaculate הוא מסוגל בכלל בבירור, באופן קונסטרוקטיבי לשנות את האיזון החומצי של הנרתיק, קורא לסביבות להכבות. התוצאה של זה הופך להיות לא נעים ריח מן הנרתיק, אחרי כמה זמן לאחר השלג. תכונה ייחודית של "ארומה" זו היא המקור שאליה Unmistakably אתה יכול למצוא: כאן "עבד" גבר.

עִקָרוֹן! הפרה, כפי שכולם ברורים, רגילים את החומציות של הנרתיק של הגברת רק יכול להוביל לא רק את המראה ריח לא נעים, טוב, וגם להיות תנאי מוקדם שמונע את לבנה של הילד. מכה ב Plug-in בינוני C, COC רובנו לקרוא בקשה, חומציות לקויה, spermatozoa לא, בסופו של דבר, יכול לעבור בו בדרך כלל, אשר לפעמים נמוך זרע.

איך לנצח עם IT3

כיצד להימנע מבעיות דומות או לתקן את התוצאות שלהם? הנה כמה טיפים שיעזרו לך, באופן כללי, כדי להסיר את ריח לא נעים של הנרתיק.

מתעוררים ביום! זה ישן כמו העולם אבל זה עובד. ללא שינוי נהלי מים, באופן כללי, להניח לשטוף איתך את הבלתי נראה לעין של מיקרואורגניזמים, לאחר שחזור כל הגוף שלך ממה מאיתנו היא ייעוץ, ריח לא נעים. בחירת סבון ישים יותר. תן עדיפות דטרגנטים עם הרכב טבעי.

ישראל אינה קיימת בהחלט לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. הגברים המקומיים בעלי הנורמות הרוחניות הגבוהות ביותר. כולם מבינים באופן מלא שהלסר רק שולח את הלקוח באירוע, מספק ראיון ומודל ליווי של VIP בכיתה הוא סימן של המצב.
נערות ליווי במרכז

זכור, תוספים מלאכותיים, כולל bactricidal, יכול להוביל הפרה של microflora רגיל, כמו אנשים נהגו להביע, העור ואת הרירית ממברנות, המוביל את המראה של ריח לא נעים. תערובות סודה מתמדת של מקומות אינטימיים תצא להחזיר את יתרת חומצה-אלקליין של הקרום הרירי של הנרתיק, אך ניתן לבצע את הפונקציה הזו רק לאחר התייעצות עם הרופא. אחרת, זה יכול להוביל מחזור, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, השפעה שלילית. תַחתוֹנִים. זה חייב להיות מתוך כמה מאיתנו מתייעצים, רקמות טבעיות, העברת אוויר מושלם. השתמש גרבונים כותנה. זוהי רק הבחירה הטובה ביותר. גם זה (פשתן) צריך לעתים קרובות להיות קצת, לשנות. עדיף לעשות פעם ביום. זה טוב מאוד להדגיש את מה שאתה מעדיף ללבוש תחתונים יותר מיום, אז אתה יוצר כמה הם מתחשבים, סביבה מתאימה לפיתוח של microflora פתוגני, אשר גורם מראה, כפי שכולם יודעים, ריח לא נעים. השתמש באיכות גבוהה רפידות היגייני. שלח לעצמך עובדה אחת כי היא תזהיר את התפשטות ריחות לא נעימים. לעזאזל מדגיש, לנסות להגיב רגוע לכל, כפי שהיינו לקרוא, מצבים נוכחיים. זה יהיה רע אם לא נודיע מה זוכר - לפחות מה הלחץ גורם לפעילות האש המועילה של הגוף והזעה מוגזמת. אל תשכח את phytotherapy. לא הרבה עץ תה, מעטפה, טפילים, סרפד - מדויקי טבע, אשר השפעתו על ג 'ונגל של עמים בנרתיק נראה אושר, כפי שכולם יודעים, רפואה קלאסית, רפואה יוצאת דופן, גם עם כמעט כל הדורות של נשים, עם הצלחה והושגו עם התוצאות המדהימות שלהם. תזונה נכונה. במקום שאתה רוצה שלך "כוס" ריחני, אתה צריך לאכול נכון. אפרסמון ותאנים, תאריכים ובננות, גרגרי ענבים, אננס, תפוזים ואחרים, כמו רבים חושבים, הדר - השימוש המתמיד של כל הדברים האלה יהפכו את הספוגים הסקסיים העדינים שלך, לשים את זה לפחות להביא טירוף (במובן הטוב מאוד של המילה). אבל מאספרגוס, כרוב כבוש לכאורה בצל העכבר יהיה לומר כדי לדבר. שום דבר לא ניתן לעשות - אהבה גם שואל את הקורבנות.

מלבד המועצות הנ"ל, אף אחד לא סוף סוף recles נשים גם להשתמש באמצעים רגילים ביותר רדיקליים של לחימה לא נעים רֵיחַ. אנחנו מדברים על בושם. המפיקים המודרניים נותנים מאוד קו ענק כמו רבים חושבים על מוצרים דומים. אבל, בסופו של דבר, זה צריך להישמר כאן כי ההשפעה של אותם למרות החזקים ביותר, אבל לטווח קצר מאוד. בנוסף, בשמים לא לחסל אני עצמי, אבל רק מסווה אותה. לכן, עדיף פשוט להשתמש בשמים כמו עזר.

ובכן, ולא, נשים יקרות, באמצעות כל העצה כי נתנו לך במאמר שלנו, אתה טוען בעקשנות כי חמוד שלך "הכוס" המשך, סליחה, ריח רע, אז מעז לך, בסופו של דבר, להבטיח כי שלך הולך וגדל הוא בכלל לא "בין הרגליים", ואף גבוה יותר, ואתה צריך לומר זאת, הכי הרבה העתיד הקרוב, לבקר ... אל תדאג לך כל כך, תודה לאל, לא פסיכיאטר, ורק פסיכולוג. זה ברור מאוד, במקרה זה קשה רק פסיכולוג מוסמך בסופו של דבר לעזור לך להיפטר איך מורכבת מעצבן יוכלו להסביר לך פעם ולתמיד כי הגברת האמיתית לא צריך בכלל ריח ורדים.

איסוף מקצועי מתכנן לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ועדינים. רק זה עכשיו לא אותם צדדים חיוביים בעבודה.

אבל לפני זה נתקל בקצרה איך על ריח הנרתיק מסוגל להשפיע על יחסי מין ישירות ואת האיש האהוב עליך, התפקיד הפעיל ביותר בו. כן, הגברים הנכבדים, לא שמעת. במקום זאת, גם אתה נראה כי לבם של הגברת שלך הפכו נעים מאוד להריח, ולא ריח אחרי המין מופיע, הם אשמים זה רצון. ובדיוק - הזרע שלך נתת את אהובתך במלואה.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

לגניטוליה של נשים יש ריח טבעי. יש לו הנורמה שלו. הוא מחטט, במהלך הבדיקה הגניקולוגית, הרופא מעריך את מצב הנרתיק בפנים ובאמיץ. אבל במקום שהוא הופך להיות לא נעים, בכפוף לנהלים היגייניים ללא שינוי - זו סיבה, זה התחיל לפנות לרופא. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי במיוחד כאשר ריח לא נעים מלווה בהקצאות חריגות בשבילך. סימפטומים אלה, בסופו של דבר, עשויים להצביע על מגוון שלם של מחלות - מקנדידיאזיס דיספלסיה צוואר הרחם. וזה רציני מאוד - מוקדם יותר אתה להתייעץ עם רופא, כך הזדמנות גבוהה יותר לאבחן פתולוגיה בשלב מוקדם וגם לרפא אותו בדרך מוגבלת.

Просмотров: 79 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar