10:28
תנוחות במין כאשר הגברת מעל הגבר - 10 האפשרויות הטובות ביותר

אם אתה נמצא ביחסים שבהם האישה היא מעל גבר, ואז קיום יחסי מין, אולי קשה לתמרן כאשר מישהו מתחת שלך צמיחה: לדוגמה, אם אתה נמצא במגע חזותי ופעל קדימה, אתה אתה יכול להיות מאוכזב למצוא שותף עם פלג הגוף העליון הקטן ביותר קצת בסנטר. כאשר במהלך מין אתה רוצה לנשק, בשבילך אולי כדי לדבר יכול למשוך את הצוואר למטה כדי להשיג את הפנים של השותף שלך. ל אושר הקשורים לחוסר איזון בקואליציה, ישנם מספר פתרונות רגילים. על מנת להקל על החיים בשבילך, יש כמה תנוחות במין, כאשר הגברת היא מעל גבר, כדי לעשות סקס, איך להתבטא, מעט לא נוח.

התוכן של המאמר

אחת עשרה. כמו כלב 2 2. על השולחן (או עוד משטח מתאים: ספה, אמבטיה, מעקה) 3 3. כלב כלפי מטה 4 4. זכוכית רוחבית 5 5. יושב מעמד 6 6. שַׁפִּירִית 7 7. T- בצורת תנוחה 8 8. מתנה 9 9. פועם בס 10 10. X בצורת תנוחה

באופן כללי, העמדות שנראים יותר מתאים עבור שותפים עם הבדל בצמיחה, ללא קשר למין שלהם, הם אלה שאינם לרמוז מגע ספציפי ובמקום זה לשים את ג 'יניטוליה שלך במישור אחד.

אחד. זה לא הכרחי לציין איזה סוג של כלב 1

סגנון כלבלב הוא, כפי שכולם יודעים, Chaloss אמין, אשר מצוין היא מתקרבת לאנשים בצמיחה שונים. בשבילך לא, באופן כללי, לדאוג לפניהך לא התפתלו כאילו היית, באופן כללי, היו בתנוחה מיסיונרית משעממת. לא לספור את זה משחרר את ידיו לשחק עם הפטמות שלך clit, מה זה בונוס טוב.

בישראל, אין בקשה לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילות של סוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום הנמלון רק שולח את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כדי לקום בעמדה הנדרשת, פשוט לקום על הברכיים בכל ארבע ולתת לו ללכת אליך מאחור, עומד או עומד על ברכיו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

2. כולם יודעים את זה על השולחן (או עוד משטח מתאים: ספה, אמבטיה, מעקה) 2

לשם כך, בחר את פני השטח הנמצאים רמת האגן של האיש שלך. כולם יודעים מה לעשות את זה עם הרגליים, באותה עת איך זה הולך לפניך על עמדת סקס שמכניס את הקאזל שלך אבל רמה oned.

3. כלב כלפי מטה 3

תנוחה נוספת במין, לזוגות, שם הגברת היא מעל גבר בתנוחה downlink. הגברת שוכבת בפנים, עם, כפי שאובצאים רבים, כרית מתחת לאגן, גידלה מעט באוויר. לכלב כלפי מטה יש פוטנציאל טוב עבור מגרה נקודה G, בתוספת לחץ נוסף שמגיע מהמשקל שלך נופל על הדגדגן כאשר אתה לוחץ על המיטה או יד.

וכאשר אתה לא מנסה להיראות חבר בעיניים שלך, לא, זה הפך, זה חשוב כי הגוף שלך הוא ארוך מאוד בשביל זה בכל מקרה.

4. Buttocks 4

למרות שזה COK נראה קצת קשה ביצוע גרגרים רוחבי ללא רבב עבור זוגות שונים בגובה, מאז שניכם אופקי והן את הפנים שלך נמצאים בזווית של 90 תארים זה לזה, הדבר היחיד שחשוב הוא קשר. (לא להזכיר זוהי אפשרות רחבה לדפוק אותו בנקודה החמישית.) לשכב על הגב שלך ולתת לו שקרים מעל לך, על המותניים שלך, חודר לך מתחת לזווית הצד.

חָמֵשׁ. ללא ספק, ראוי להזכיר את זה

הנה גרסה סקסית שגם תעזור לך לגדול מסת שריר, אם אתה מעוניין בדברים כאלה: המכונית הישיבה עושה את הגבהים שלך אינם רלוונטיים. תן לאיש שלך לשבת על קצה של משטח חזק, אתה עומד ללכת על הברכיים שלך, לשים ידיים ברצפה.

משוך את הרגליים על הטוליה שלו (אולי זה יהיה טוב יותר אם הוא, בסופו של דבר, יתמוך הרגליים שלך) וזורק.

6. DragonFly6

תנוחה זו כוחות שניכם להישען בנפרד חבר, הורדת לפחות קצת מרחק אנכי כי באופן מסורתי יכול להפריד הפנים שלך; כמו במקרה של הישבן רוחבי. מפנה פנים לכל אחד לחבר ולישוב בין ההתקרבות, לזרוק רגליים אל השותף, כך שאתה שתי הסוליות היו קשורות לרצפה. לזרוק בחזרה את השם על המרפק, תן לו להיכנס בך יהיה לדחוף את זה איזון זה.

7. T- בצורת Pose7

לשכב אבל בחזרה, למתוח את הרגליים, כיפוף הברכיים באוויר. השותף שלך טמון בצד של טורקיה, בניצב לך. אתה מקבל חדירה עמוקה ביותר תחת זווית חדשה זו, בתוספת טונות של שטח, כדי להשלים את הגירוי שלך עם היד או ויברטור.

8.

קח זוג כריות ולשכב בצד עם כריות מתחת לירכיים.

שלג ברך ומדברים איתו כווץ; אתה תהיה שאין לעמוד בפניו קטסטרופלי. זה גם נותן את השותף שלך כדי לדבר, כך בזהירות לשפשף את הדגדגן.

תֵשַׁע. יש לציין כי bass9 פועם

אם אתה בתחת שופע במיוחד, לתת להם גישה הטובה ביותר אליו. בהתחלה, לעמוד בתנוחה של כלב, אז אתה לרסן ידיים כך שהראש שלך היה נמוך יותר מאשר התחת שלך. (שים את המצח למספר כריות, אם הצוואר שלך מרגיש שהוא מתכופף תחת זווית מוזרה.) למתוח את היד שלך הן לנרתיק שלך וליצור באמת, כפי שכולם אומרים, חזק רטט על כמה מאיתנו כל הזמן אומר הדגדגן שלך, שניכם ירגישו אדוות אדוות עמוקות ביותר, עובר דרךך.

10. X בצורת Pose10

הוא שוכב מלמעלה, אז זה מחליק כ 45 מעלות אז אתה טופס x.

הפוך את המטרות שלך בישראל רק כאשר אתה מודל ארוטי מאוקראינה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,000 $.

לעשות סיבוב מעט, לשמור את זה מכוסה עצמך לטפל ולעשות דחיסה אחת חזקה, כך סוף סוף לספק מעבר חלק. להיות בעמדה, אתה יכול לקפל את הרגליים עבור המצמד צפוף ביותר או להרחבה ולכן כדי לדבר כדי להטות את האגן בחדירה העמוקה ביותר.

Просмотров: 219 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar