09:29
זמן להנאה: האם ניתן לקיים יחסי מין?

סקס עם שותף אהוב ואוהב מביא אדם תענוג שלא יתואר. שבו יש איכות קבועה ואיכותית סקס, מלא הרמוניה, חום ויראה על השותף שלך. אבל איפה למצוא גולדן באמצע, אם גברת עבור הנאה היא די מקבלת אורגזמה פעמים במשך כמה ימים, והאיש רוצה בכל מקום ותמיד? האם ניתן לעסוק סקס וכיצד הוא משפיע על איכות תהליך היתרונות של אהבה?

התוכן של המאמר

1 כמה יכול וכמה אתה צריך?

סקסולוגים של כל העולם בקול אחד אומרים כי שיטה אחת ותדירות של סקס אין מין. לרוב האנשים יש הפתעה, ונציגים של המחצית החזקה של אוכלוסיית האדמה.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ואבניים. רק זה עכשיו לא הצדדים שימושיים אחידים בעת עבודה.

ובכן, איך לא לגאשה לגאווה למי לשקול חלש כאן הם כאלה חמש דקות. אבל המומחים אומרים כי יחסי מין 5 דקות הוא רק הנורמה. ובמיוחד עותקים אוהבים מוכנים להתמודד כמה פעמים ביום, ללא קשר למקום. הדבר העיקרי במקרה זה הוא הדדיות, במקרה הלא נעים על אדמת המין עלולה להתרחש.

איך זה הכרחי לקיים יחסי מין ומה זה יכול להוביל לקרוא במאמר שלנו על ידי הפניה.

כמה יכול וכמה אתה צריך?אני

לעתים קרובות מאוד בקולנוע אנו מדגימים סקס שנמשך לפחות 5 דקות. כל משפחה שולטת בכללים שלה, שם רק שותפים יודעים כמה מעשי מין נדרשים לרווחה, לבוש ורק מדינה בריאה. מי אומר שהם תפסו בפעם הראשונה בשבוע. זה בטוח בשעות אחר הצהריים של ארוחת הבוקר ובערב לפני השינה.

דפוס כזה קשור לטבע, שבו תהליך הרבייה אינו יכול להיות ארוך בשל האיום על הגבר הופך פגיע בזמן שפיכה.

אבל גברים מודרניים מודאגים מאוד ברגע שבו האורגזמה מושגת במהירות רבה, כי זה, על פי הערעור שלהם, משפיל את כבודם מול הגברות. ובכן, זה נראה קצת לא נוח כאשר כמות עצומה של זמן הוצא על משחק מקדים והמתוק מצפה קדימה, והאדם כבר סיימה את המעשה המיני, קצת זמן להתחיל אותו. דירות דיסקרטיות

האם ניתן לקיים יחסי מין ומה ההשלכות מאנשי קשר לא אינסופי? למרות סקס ומביא הנאה, הן פיזית ומוסרית, נדירה מאוד שזה לא מועיל לגוף.

יש שאלה של מקרים תכופים מאוד - לדוגמה, כמה פעמים ביום. במקרה זה, הגוף הוא מדולדל ואת הירידה של כוחות הוא ציין. כי סקס שואל עלויות אנרגיה כבדה, הגוף פשוט לא יהיה זמן למלא את המשאבים בילה. לכן, זה ביסודו לוקח תענוג סקסי dosed.

ובכן, עכשיו על היתרונות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, כי זה ידגיש את המצב ויאסוף חברה נעימה.

מדענים אישרו כי אם סקס יש מחזוריות קבועה, למשל, פעם ב 2-3 ימים, הוא בלתי מבוסס בריאות טובה:

אחד) חיזוק חסינות. סקס קבוע יכול להגן מפני הצטננות כי מגע מין "שולח" אותות ועדת המוח, מגרה מערכת האנדוקרינית.

2) הפחתת לחץ דם.

3) נורמליזציה של מערכת הלב וכלי הדם.

4) נלחם עם מתח ואת החיוב של עליזות.

5) שיפור נכסים של שינה.

שם סטטיסטיקה מ?

כדי לקבוע את לוח הזמנים הרציונלי של פגישות סקס, פסיכולוגים מאמריקה קיימו חוויה מעניינת. זה השתתף בערך מאתיים אנשים.

כפי שהתברר, שותפי ההנאה ביותר להגיע ממין אם זה יקרה פעם אחת כל שתיים או שלושה ימים. התשובה הממוצעת הראתה כי רוב מעדן המין נמשך כ -40 שעות. בהתבסס על כך, ניתן להסיק כי אין לה הגיוני לקיים יחסי מין.

אחרת, הוא פשוט תלבש מזג של בעלי חיים ולא יביא הנאה מתאימה. יתר על כן, נתיכים מוגזמים במין מפריע לסוגים אחרים של פעילויות אנושיות.

Просмотров: 87 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar